本欄所有圖片和錄影均保留版權,未經同意,不得轉載。為維護個人隱私,凡私人電話或網址, 請另外私訊吉如站查詢連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

11/11/13

黃汝培夫婦從布里斯本到訪悉尼 (羅偉銓提供) (11/11/13)

得知仁班黃汝培夫婦遠從布里斯本到訪悉尼,有貴客到訪我地悉尼一班同學於幾個星期前就約好响今日見面,我本人與黃汝培同學雖然同屆但唔相識,有幸今次機會大家見面,因方便起見我哋約定在一間會所集合,四點鐘各人準時到齊,估唔到今次聚會,俾我結識多兩位仁班同學黃秀芳及張緯文,傾偈期間話題從學校到今時無所不談,原來黃汝培係舞蹈組及樂隊成員之一,當年與外界比賽憑(我現在要出征)一場舞姿而幫學校贏到個冠軍,大家又提到當年美國米箕老鼠隊到訪澳洲,一切點點滴滴,講之不盡,雖然當年我仲未出現但聽返都津津有味,仲有當年兩地同學暢遊九寨構,所有趣事,一幕幕重現,我呢個局外人都被吸引!建立點樣蕩失路,樹坤失荷包,等等,一一重提。最神奇今次聚會樹坤先至發現黃秀芳同學與他太太係親戚,呢個世界真係妙,若緣份未到,都唔知到係相識,當年米箕老鼠隊到訪,兩位都有出席,因時間唔配合,所以兩人冇遇上,直至今次會所聚會先至知大家都係同一屆畢業。

因離訂位食晚飯仲有一段時間,黃秀芳同學邀請各人移步到佢屋企一坐,相信美國同學當年到訪澳洲亦有到黃秀芳家中作客。之後準七時半大隊到達餐館,餐館落座於我家附近一個埠仔,地方唔算好大,但都算企理,因為個個都冇意見去邊,食乜,我唯有大膽作主,帶大家到呢間細餐館嘗試,雖然訂咗位,因太旺爆晒棚,我地都要企門口食西北風,等咗半個鐘,先至可以入席,當晚鄭海同學亦有參加,呢兩個鐘頭飯局,理所當然,又一場嘻哈大笑,大約十點左右,枱上碟碟清,碟碟來個美人照鏡,我都鬆一啖氣,怕介紹唔啱各人口味,總算眾望所歸,皆大歡喜,食得開心,始終曲終人散,大家後會有期。

可惜德芳夫婦唯一決席,不能參加,因為近排冇乜牙力,唔夠人嗌,怕到時出席美國聚會嗌唔贏美國佬美國婆,所以嗱嗱臨去種返幾隻牙,到時有得輝!哈哈講笑啫!德芳唔會嬲我啩?







前排黃汝培太太許少冰,仁班黃秀芳, 黃樹坤 太太林雪錦,我嘅皇太后兼煮飯婆陳笑鳳,吳建立太太劉詩靈,後排張緯文,黃樹坤,黃汝培,薛學濤,吳建立,羅偉銓



黃秀芳豪宅,聽聞當年美國同學也曾到訪







學濤太太莊珍,真係女中豪傑,幾開心,笑到見牙唔見眼

大家話依家係唔係時代變咗,呢啲情景應該發生响男人身上,點會調返轉

Add caption






2 comments:

  1. 偉銓,
    好多謝你們當天的安排和熱情的招待, 大部份的同學都出席, Becky 和我感激萬分.
    老同學相聚是好可貴的, 你我雖是初見面, 但在吉如站裡你的大名已是響噹噹, 所以就一見如故, 卻友善,人緣甚好. 你寫的文句暢順而有趣, 康樂組長非仁兄你莫屬. 大家有同感吧 ! 汝培

    ReplyDelete
  2. 自2010至今幾年冇見Peter & Becky絲毫無變,一樣咁後生有型。講起上來,我家人仲欠布里斯本同學一餐呢!原本今年年頭打算順便响Cairns 去Brisbane探訪佢哋,原來兩個地點隔好遠,不便駕車,所以打消咗念頭。點解我識得Peter &Becky呢? 有段古哩…但因當年未有吉如亦未練九方秘笈,到依家先貼文,請見諒,嘻嘻。

    2009年初美國鳴遠同學旅澳時,我與大家電郵通訊時認識其他班同學。我哋家人與Peter & Becky素未謀面,只從電郵联絡先知與我同學國娟,國媚認識,所以襯美國學友團聚餘興未盡,我去GoldCoast時順便探訪Brisbane的同學。佢哋兩位真係唔話得,好熱情好客,Peter幫手約其他布里斯本鳴遠同學一齊响佢間大豪宅會合,連我亞妹與姪仔女們都感親切,仲帶我哋去食晏。所以呢…Peter&Becky和Brisbane的同學,下次有機會來墨市,一定要俾機會我還番個人情啊!—翠群

    ReplyDelete