本欄所有圖片和錄影均保留版權,未經同意,不得轉載。為維護個人隱私,凡私人電話或網址, 請另外私訊吉如站查詢連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

11/23/13

墨爾本樹熊隊與來自倫敦的洪輔蔚同學聚會(完結編)(梁翠群提供) (11/23/13)


 洪輔蔚背後联邦廣場大銀幕正直播賽馬

後生仔女鐘愛嘅新潮甜品

L-R:  Ray,艷影,輔蔚,立美,靜敏,翠群

巨型越南薄餅Banh Xeo

只有尾指咁大嘅Cha Gio Tom

正越式春卷

首試 Banh Dap

兩個星期前靜敏联絡到洗艷影,所以我哋決定星期日十一月三號去試下由靜敏介紹嘅一間越南餐館。我亦好奇想睇下呢間餐館有乜嘢特別菜式咁受歡迎呢?立美真係好人應承來載我,兩個人有伴冇咁悶,因嗰間餐館响Footscray,近靜敏與輔蔚住處,但離我哋較遠,最快都要四十分鐘車程。好耐冇去Footscray,近年墨市新建好多公路,一定要帶多個「導遊」GPS以防萬一。果然俾我估中,一入City錯過一個街口就唔知點走啦,立美駕車我睇路,最後都到Footscray…但係「導遊」指我哋到一個工廠區!唔通個GPS壞咗?睇番原來我選錯街名!Hopkin 同Hocking係一「觸」之差啊,令我諗起「嗚來嗚去」嗰段古又係一「觸」之差,大鬧江湖,哈哈。好彩走返冇幾遠就見到一間綠色單鋪面嘅餐館,路邊停車位已滿,只好响後邊街泊車,然後穿過一條巷出番大街。我哋有啲担心,怕夜靜巷空,兩位…「超級靚女」遇險。註:「超級」意思係super size咁解,嘻嘻。立美話冇有怕,搵「皇爺」陪駕就OK吧!唉吖!佢掂唔掂呢?到時唔知邊個保護邊個啊…講笑啫,「皇爺」有怪莫怪,搞笑就唔識世界,哈哈。

一行入餐館就見到輔蔚,靜敏坐响唯一張大圓枱,其他全係二人枱,可想而知餐館幾細啊。只有兩位待應生,加埋老闆幫內幫外兩頭巡出巡入。已經係夜晚七點囉,艷影夫婦仲未到,我哋先點小食開胃菜,靜敏點Chả Giò Tôm。嘩!一定好食嘞!點知…當待應奉碟Chả Giò Tôm 出來,先知被老闆呃咗!六條Chả Giò 仲細過手指尾而且係用中式春卷皮!我哋問番先知道响圖片嘅照牌菜Chả Giò係特別用越南米紙包卷。唉!冇計嘞,再點多一味照牌Chả Giò,一個Bánh Đập。老闆話Bánh Dạp 係Hỏi An 特產,唔知啱唔啱?但我知一定唔係原狀,一定已改良過。嗰味都幾易做,用兩塊Bánh Tráng Mè 中間挾一塊圓形Bánh Cuốn 粉,再擺燒烤豬肉片Thịt Nướng,其難處係點樣切成六件整齊,但塊Bánh Tráng Mè 冇爛!好嘢喎。

啱啱食緊第二味Chả Giò就見艷影與Ray到達,好耐冇見佢倆,大家好開心問候長短。輔蔚有多位男士同伴,佢唔怕被吓所以大聲講笑大聲呵呵,仲當全部女生係佢嘅女朋友,哈哈…真係好搞笑。Ray大讚艷影係great chef 煮餸好食,艷影聽咗一定個心似糖咁甜嘞。我哋叫多四味餸,都算過得去啦,望番其他枱嘅食客多數係西人,當然唔會做正式越南餐囉。我應承吉如幫洪輔蔚同靜敏做三分鐘自我介紹,但食客仲未走人,飲咗幾杯就多嘢講,環境太吵燈光又暗,我哋三人決定於星期二係墨爾本賽馬節,大家再約响市中心見面做錄影。

每年十一月嘅第一個星期二係墨爾本杯,被例入維多利亞省嘅公共假期,除咗服務行業之外,所有維省工人都放假,好多公司企業甚至休埋星期一,來個long weekend大把時間去賭馬,連平時唔賭嘅好公民都會參加响公司自己搞嘅Melbourne Cup Sweep,即係買一或兩蚊一隻馬號數,如果嗰隻馬贏咗就有得收晒大家嘅錢。羸家會特別開心,因為係好意頭吖嘛!當我哋三人約中午响Flinders Street Station會面,結果靜敏臨事又有啲事要辦所以遲啲到,我只好先幫洪輔蔚錄影嘞。火車站人山人海,先生女士衣冠楚楚,特別係人人都帶帽,女士帶好靚嘅帽做頭飾,小帽加大花或羽毛,短洋裝或長禮服各出奇謀,因為分分鐘有機會上電視呢,而且有朋友同行,當然唔想自己朋友眼甘甘望其他靚女啊,好瘀吖嘛,你話係唔係呢?

我哋行過對面嘅廣場搵個靜地方做錄影,順便等靜敏。咁都好,少個人洪輔蔚會自然啲大耍演技,佢自編自導自演,我呢個業餘導演冇得揮嘞,只好忍住笑定定錄影,哈哈!靜敏一到就好快錄好,佢滔滔不絕一下嘢就講咗六分鐘,不愧係專業三級翻譯員!搞掂兩人嘅錄影之後洪輔蔚想試唐人街嘅粉麵,靜敏又有好介紹嘞,我哋去一間燒臘飯店食晏,嗰度嘅水餃麵確實好食,讚!甜姐兒靜敏當然要食飯後甜品嘞,呢次我哋要搵立美嘅囡囡所介紹嗰間甜品鋪試下。三人盲摸摸咁周圍問人先搵到一間裝飾好酷,好多後生仔女食客嘅甜品店,我哋百無禁忌嘅做番四十年前嘅「後生」仔女,哈哈!

原本我哋仲要約全部同學仔去食北京鴨,點知我發覺唔見咗好重要嘅文件,連續兩個星期,日日放工後我抄到翻轉間屋都搵唔見,所以冇晒心機上吉如貼文,又冇心情約同學仔聚會,真係好煩。如果再唔搵到,今日都唔會咁得閒寫咁多嘢嘞(又有古講,哈哈!)…我諗我要多謝立美,點解呢?事關前兩日佢打電話問我做乜冇聲氣,佢聽我訴苦後就應承幫我稟神。信不信由你!第日放工我繼續搵,一打開個櫃仔,整揸嘢跌落來,嗰份文件就現响眼前!!!可惜花咗兩個星期搵嘢而冇再聚會,今日洪輔蔚已啓程回英國,相信呢次短暫團聚加插入鳴遠畢業四十年記念冊好多美好回憶。

墨爾本樹熊隊祝洪輔蔚同學一路順風,萬事如意,再見!翠群

No comments:

Post a Comment