本欄所有圖片和錄影均保留版權,未經同意,不得轉載。為維護個人隱私,凡私人電話或網址, 請另外私訊吉如站查詢連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

12/8/13

吳立美訪悉尼 (羅偉銓) (12/08/13)

建立及立美攝於卡市

幫襯街邊買Nem Chua

佢呢個樣就俾立美咬番啖,老花都唔帶番副眼鏡

午餐時遇上鄭海(右一)


在一間會所內開會討論


悉尼又有大人物到訪,今次真係唔話得,為咗傾明年赴美嘅四十週年同學會,及加勒比海遊輪細節,立美遠途從墨爾砵飛嚟悉尼,朝到晚返。

我同立美自從畢業後,今日係第一次見番面,梗係拍心口要去接機啦!

班機係8:45到步,我7:40就去接建立一齊去,响去機場半路就接到立美嘅電話,

原來班機早到咗,冇法為有委屈佢等多廿分鐘,立美同建立曾多次見過面,哈哈只有我,一見面
佢就話,如果我染番頭髮,就同以前一模一樣,都仲係帶住個眼鏡,至於佢都仲係咁夠份量,講事講大家睇睇吓,個樣大家都冇乜變,只係面上大家都多咗幾條皺紋,呢啲都代表咗我哋每一個人已經經歷過幾多風霜。

立美之前都嚟過悉尼好多次,所以對呢度嘅地標都不感興趣,我哋商量好決定到悉尼出名嘅越南埠卡市,呢個地方都係今個下午集會地點,因到約定時間仲有五個鐘,所以同立美行吓越南埠,呢個埠當年嗅名遠播,聞風喪膽,有毒品之城,惡霸橫行,就因為呢啲因素,政府嚟一次大清除,依家變成一個出名之遊歷區,每日人頭擁擁,想揾個停車位都艱難,假日同埋拜尾都有旅行團到訪,想食靚野非此地莫屬,亞洲餐樣樣齊,有一樣野我最留意,唔知係唔係啲亞洲人捨得洗錢買生果,想買頂級响呢處就可以揾到。

因立美在墨爾砵所住嘅區域離當地越南城比較遠,所以今次到悉尼越南埠順便買啲Xôi-Vò 同埋Nem Chua,哈哈點知因為咁,佢就俾建立取笑,話立美住响鄉下,乜都冇,激到立美冇聲出,真係估唔到,行晒成個卡市只得一檔有得賣,鬼咁好生意,要訂先至有貨,唯為俾錢落訂下午先至嚟攞囉!

今晚同立美洗塵同時送行一餐一齊攪掂,都係响卡市,為咗準時送立美出機場,最好都係Book 定枱先,唔好好似黃汝培嗰次要响餐館門口等半個鐘,我哋首選天天漁村酒樓,可惜當晚有婚宴酒席,雖然有枱俾我哋,但有酒席,啲厨咁忙,都唔會炒到好送上抬啦!我嗱嗱林打電話同隊長學濤研究,之後決定Book,永發酒家,因時間離集合尚早,我哋上車去另一地點食午餐,有咁啱得咁橋,响食午餐嘅餐廳又遇上考班鄭海同學,佢同一班教友去探訪完老人院後到嚟食午餐。

我哋三個人叫咗咸魚雞粒炒飯,椒鹽排骨炒飯,雜燴炒可,食完返番去約定集合見面之會所Club,响呢六個鐘,我哋三個傾咗好多好多野,由高一到畢業,解放後環境,到異鄉生活,起起落落,嘗盡人生酸甜苦辣,終於三點過後各人陸續到齊,隊長學濤開始討論細節,細節結果學濤將同美國籌辦人聯絡,會進一步公佈。

五點半各人移步到永發酒家,又另一輪笑哈大笑,無所不談,學濤太太莊珍同佢相識三十幾年,雖然期間亦有一段時大家什小來往,唔知做乜,我同佢每次見面都係針鋒相對,講真大家都係無惡意講笑,攪吓氣氛,等大家笑吓,佢真係再世紀繞南,牙尖嘴利,我願甘拜下鋒,建立太太詩靈亦講述佢倆如何結識邂逅及佢童年驚人經歷,各人都佩服佢嘅勇敢;膽量。之後傾傾吓唔知邊位仁兄大姐轉咗台,全枱講晒潮州話,慘!可憐我夫妻倆外省人,廣府人,唔識聽,唔知佢地講乜,唯有倆公婆拉番一曲潮州二胡(自己顧自己),猛咁挾送,話知您,食飽先,哈哈。

各方好友,我想拜師學潮州話,有冇人願意收我為徒,等我將來有機會唱勝利雙手創,其中一句,我是潮州人時,發音發得準啲。

食完生果,糖水,結埋數都啱啱夠鐘要送立美出機場,太家一聲拜拜,保重,就曲終人散,明年加勒比海郵輪見,咁就散Band,最後一個重任就交由德芳夫妻,平安送立美出機場飛返墨爾砵,大會完滿結束。

各位看官,又多個口水佬,上述係當日花絮、正題就等澳洲隊長學濤向大家匯報。

偉銓

以下相片由樹坤提供

學濤問建立您同唔同意

立美與樹坤

幾十年冇見,就有咁嘅情況出現

攝於永發酒家內










正唔正,須然冇山珍海味,普通一餐晚飯,食得大家開開心心就足夠


2 comments:

  1. 嘩!悉尼袋鼠隊咁好招呼,有機會墨市樹熊隊一定要組團進軍悉尼至得!偉銓同學描寫好精彩,與我同路線,當然嘞!大家都係搞康樂,一定要寫關於吃喝玩樂嘅題目囉。

    喂!立美有冇搞錯呀,墨市嘅越南食物多到數唔清,唔洗咁遠水路從悉尼坐機帶番來喎。我認為立美想試下比較邊度好食啲,係唔係呢?翠群

    ReplyDelete
  2. 雖說是來雪梨相議行程細節,大家都知道在電話或電郵上就可解決,其實真正目的比開會更難可貴,很開心立美抽出時間來與我們聚會見面,希望這次北上給妳留下好的回憶。
    會議正題結果是我們大家行動一致,值得歡呼﹗明年四月加州見,希望各位踴躍參加。。。。
    學濤

    ReplyDelete