本欄所有圖片和錄影均保留版權,未經同意,不得轉載。為維護個人隱私,凡私人電話或網址, 請另外私訊吉如站查詢連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

1/7/15

元旦聚餐 (羅偉銓提供) (01/07/15)



袋鼠東征,猶疑啱啱結束,但計吓日子都過咗大半年。歡樂過後,十幾隻袋鼠都各有各忙,甚小聯絡。今次有幸建立發言,樹坤聯絡,趁元旦假期一月四日相約見面,聚餐。當然我地醉翁之意不在酒。雖然普普通通一餐便飯,又一次開開心心坐上三個多鐘。從餐堂開市,至全場客人埋單走清,剩下唯一一抬,都仲係雞啄唔斷。好在呢間餐廳餐堂夠大,若果細細間,老細等呢張抬揾食,必定眼超超想您快啲埋單送客。

傾談中,俾我發現建立有個驚人事跡,相信所有人都好有興趣知道。我地呢班大大話話都年過半百,若保持得好,啲牙都仲可以噍骨頭。若保養唔得好,分分鐘開始甩牙。但建立就唔同。唔知佢食咗乜,到今時今日都仲出牙,(有片為証) 。佢真係返老還童,想知佢養生之道,就應該向佢請教啦!












No comments:

Post a Comment