本欄所有圖片和錄影均保留版權,未經同意,不得轉載。為維護個人隱私,凡私人電話或網址, 請另外私訊吉如站查詢連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

2/28/16

德芳元宵佳節請聚餐 (羅偉銓提供) (02/27/16)



自從大前年澳洲袋鼠隊大舉進軍西岸,凱旋回歸至今都未有聚會,趁猴年新十五,又係元宵佳節,德芳約齊大家來個團拜,慶祝本年大家快快樂樂,撞正今年猴年,更希望大家好似大聖爺能夠七十二變,範範都掂,一個跟斗十萬八千里,前途無限。
有人請食飯,我就有請必到,逢到必早,時間剛剛好,七時過後大家陸續到齊,之前大家講明話每人帶梳蕉來賀德芳,點知當日氣溫太熱,蕉都熱到熟晒,個個轉軑帶蛋糕西餅,好在目前個個都正在籌備開糖廠,仲未生產糖成功,所以飯後甜品有著落。
德芳招呼週到,知道樹坤太太雪錦食素,亦特別為佢準備素食,其餘各人就欣賞德芳精巧廚藝,咖哩鴨。


























進餐其間談及各人及家庭近況,學濤最幸福,最近頻頻旅行,年頭紐西蘭郵輪十四日遊,昨日又剛剛從墨爾本度假歸來,下月中又起程南太平洋島國及斐濟十二天郵輪之旅。樹坤公子學業有成,目前正駐診某大醫院,再世華陀,亦計劃之後進修專科醫生。建立,就一方面向上爬,一方面囉苦來辛,話近排公司少野做,週日游手好閒,好唔習慣,所以七月去加拿大聚會後歸來就跳槽,搵份再高薪厚職,更上一層樓,加薪之餘亦加辛,(辛苦) 。自從四十週年晚宴發現德芳有唱潮州劇天份,原來樹坤對這一方面亦情有獨鐘,今年加拿大同學會,澳洲方面將派出兩對精英應戰,可能再來一場潮州劇大龍鳳,大家拭目以待。一班之中,識得欣賞杯中物莫過於詩靈,對酒有深度研究,德芳宋維夫妻不得不從貯藏中取出曾經兩度跨越半個地球,從澳洲帶去美國,又從美國帶回澳洲之陳年名酒,來招呼好友。歡笑中時間過得特別快,三個多鐘頭就在嘻哈中消失,因我明早要上早班,所以最早一位請辭,之後各人有否大打出手,就無可奉告。

2 comments:

  1. 羅大哥!為何沒見提起你近況?今年同學會你可有參加?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢位仁兄,多謝關心,近況冇穿冇爛,每日都係行行企企,食飯幾味,所以聚餐當晚我冇事發表,我本人講人地就叻,講自己都係唔掂,講自己好,又好似顯威,講得衰,又對自己唔住,都係留番俾人地講我好啲。您話係咪!
      今年同學會我冇打算參加,大會安排所有行程我都踏足過,同時路途太遠啦!坐機咁耐個八月十五頂唔順,好辛苦啫!偉銓

      Delete