本欄所有圖片和錄影均保留版權,未經同意,不得轉載。為維護個人隱私,凡私人電話或網址, 請另外私訊吉如站查詢連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

10/20/13

墨爾本樹熊隊與來自倫敦的洪輔蔚同學聚會(一)(梁翠群提供) (10/20/13)

由左至右: 立美,曼燕,翠群,靜敏,輔蔚

輔蔚獲封「是日皇爺」,有待婢斟茶递水,幾咁疏付

立美,靜敏,曼燕,輔蔚攝於墨爾本唐人街

美食之前,「嚵嘴一族」食指大動

人街」的甜姐兒甜哥仔

早前墨爾本樹熊隊已打算聚會,但一拖再拖,諗住大家隨時有機會見面吖嘛,點知接到符曼燕同學來電通知洪輔蔚同學已到墨爾本探訪親人,我們立刻義不容情相討聚會地點時間等等。短短幾日電郵,電話來往就決定於星期六,十月十二號响墨爾本唐人街一間餐館會合。曼燕真係唔話得,特登响南澳阿德雷飛墨爾本與我們聚首,翌日就返南澳。

是日曼燕與我約在Southern Cross 車站見面,然後一齊去飲早茶,適逢見到大隊人扮鬼扮馬預先慶祝萬聖節。遊行人頭湧湧,男女老幼各種膚色都有,有人刻意灑紅顏色在服裝上,面擦白粉,再點幾滴血紅色在嘴角,當見我哋錄影就特登走近,對住鏡頭唬嚇,真好笑。有好多後生靚女著白婚紗扮鬼新娘,佢哋好大方停底俾人影相。我哋兩個跟住大隊人遊行一段路,好搞笑,哈哈。

當日陽光普照,原本我哋約好下午三點响联邦廣場Federation squares見面,但係好耐冇行咁遠路,有啲吃力,所以即刻改番响唐人街一間糖水店會合。曼燕和我兩人先到甜品屋,搵張角落嘅枱坐,打算一見到靜敏與洪輔蔚就嚇佢哋,點知等咗一個多鐘頭佢哋先至珊珊來遲,搞到曼燕和我兩個要霸住張枱,唔敢行開,唔敢望企响櫃台等緊位嘅客仔,唉!為咗朋友兩肋插力都要囉,啱唔啱呢?

我哋一見到洪輔蔚就拍手歡迎,又影相又錄影好似見大明星咁,洪輔蔚笑到見牙唔見眼,哈哈。相信佢會永遠都記得墨爾本樹熊隊嘅熱情嘞。我哋邊食糖水邊吹水,好多嘢講,响甜品店坐到五點就移師到另一間餐館與吳立美會合。講起上來先知道…原來洪輔蔚係孝班正康樂組長,而我係副,真係唔好意思嘞,所謂…「海底無魚蝦做王」吖嘛!暫時代任OK 啦,嘻嘻。加埋吳立美係忠班康樂組長,呢次好囉…三個貪玩家過招,風記組長曼燕都冇我哋符嘞。靜敏最乖,耐耐先…細聲講…大聲笑哈哈。而家諗起嗰日嘅事,都忍唔住笑呢。

我哋飲飽食醉之後仲想逛夜街,嗰晚天氣真好,微風輕輕吹(其實好大風,哈哈),涼透心房,街邊有對華人夫婦用麥克風清唱中文歌,希望過路人喜歡就賞他些錢,若果佢唱除小鳳首歌「風的季節」嘅話,真係好合景象啊!…吹啊吹,讓這風吹,抹乾眼眸裡 亮晶的眼淚(花粉症,哈哈)… 好耐冇出來唐人街行夜市,好興奮,大家隨人潮慢行整個唐人街,最後返回停車場,大家講聲晚安,靜敏與洪輔蔚搭電線車,立美取車載曼燕和我回家,大家相約下星期再見… 翠群

6 comments:

  1. 謝謝翠群提供的珍貴照片。
    四十年了一直都没有機會見楊靜敏和洪輔蔚。 若不是這些照片相認, 趕那天要真的走在路上踫見了, 也未必認得出來!吉如

    ReplyDelete
  2. 靜咗一排,又有新發展,得知考班同學遠途到訪澳洲,我都戥佢開心,睇相就知啦!個個笑到咁燦爛,另一方面,翠群敘述當日情況,真係多姿多彩,可惜我冇份參加,講真我都有十多年冇去墨爾砵,相信依家改變好多,將來有機會再重遊舊地。偉銓

    ReplyDelete
  3. 翠群仲有一件事!下個月立美飛來雪梨與我們聚會,若有時間不仿同佢一齊同大家見面,偉銓

    ReplyDelete
  4. 多謝吉如幫手貼文,更加要多謝師父傳授九方秘笈,至於邊個係我師父…你知我知佢唔知,哈哈。多謝偉銓嘅好意,下個月邊日呢?可能唔啱時間嘞,等我問立美先打算吧!有機會來墨爾本我哋會好好招待你…搭電線車,嘻嘻。翠群

    ReplyDelete
  5. 搭電綫車,好呀,最好唔好搭錯車,唔係就弊!喂!妳啲陳年舊事講晒喇,呢排唔見妳發舊日夢,我都好想發吓,但係俾妳講晒,我都唔知講乜好,呢個星期加建房間工程總算接近尾聲,真係怕怕,加建呢間房付出真係好大,為咗慳錢,自己落手做,仲賠上隻斷肩,一次怕到老。趁今晚得閒,上吉如車返幾句,翠群,四十年前嘅事妳都講咗七七八八,不如講吓三十幾年前嘅事,哈哈,都係舊吏,講吓我哋初期嚟澳洲,踏入呢個人生樂土,吉如網址全世界鳴遠同學都會睇,不如借呢個平台,介紹吓澳洲有幾好。我雖然冇去過世界各地,美國算係世界大哥大,上年有幸到訪東西岸,真係大開眼界,樣樣野都好先進,澳洲就冇佢咁吧閉啦,落後好多,但我個人已非常感謝上天能夠俾我安居响呢個多言文化國家,不如將兩地比較吓,睇係唔係真係咁好。就先由踏入澳洲第一日開始,一群難民踏出機倉就有專人指導辦入境手續,之後安排特別通道出機場上巴士,送到移民宿舍,(呢個同美國唔同,美國接收難民,要有擔保人,擔保人要安排食宿,等等,美國朋友您話係唔係咁,我都係聽返嚟啫!) 登記後獲分發房間,講真我好懷念呢段日子,無憂無慮,好似住酒店,一日三餐,夠鐘就去餐堂食西餐,食完又排隊攞過,可能响難民營冇啖好食,所以覺得餐餐都咁好味!啱時間就上英文課,有時亦有啲講座聽吓澳洲日常生活。我到嗰個時候啱啱係冬天,教會贈送衣物,雖然係舊,但教會人員好有耐心,續件試,到啱為止。單身人仕房間,有工作人員每日打掃,家庭就自理,我地呢群逃奔怒海,一踏人澳洲就得到咁嘅待遇,您會點諗,簡直係天堂,今晚講住咁多先,下會繼續。
    翠群,妳會幫我加把嘴,會撐我啩!我一個人寫唔到幾多,立美又話要上吉如寫野,唔知佢幾時先至開筆,德芳佢都話要加把嘴,但先要學識九方神功,哈哈到時又响吉如開武林大會。翠群我第一日踏人澳洲地係墨爾砵,HOSTEL係ALTONA,(好耐啦,唔知寫啱唔啱) ,偉銓

    ReplyDelete
    Replies
    1. 慢慢來(國語話)…慢慢來…解放前後仲有好多嘢講啊,等有時間再繼續,好嗎?到時你一定要幫手加鹽加醋調味啊!你都算係Melbournian囉,我仲大大聲話要招待你搭電線車,哈哈。
      呢幾個週末我哋都要搵時間陪「皇爺」,然後襯記憶仲新,啦啦聲記底俾大家睇。今晚又有飯局嘞,等我返來報料,千企冇行開啊!翠群

      Delete